marți, 8 martie 2011

What the fuck?

Am inceput sa am din nou o viata monotona. Oare ce se intampla cu mine? Unde sunt barfele, distractia, bautura? Fumez tigare dupa tigare si ma gandesc la ziua in care voi avea din nou o viata interesanta. Nici macar conflictele cu alte persoane nu ma mai amuza. Sunt doar cateva minute din viata pierdute pe prostii. Iubirea nici nu mai exista in viata mea. Credeam ca sunt "in love" cu cineva, dar nu. Totul este doar in mintea mea. Se pare ca o singura persoana a ajuns in inima mea. Pacat. Este frumos sa iubesti, dar e si mai frumos sa urasti. Sunt fericita insa ca o mica particica din cine eram a revenit. Unii spun ca nu este bine, dar cred contrariul. Te intrebi despre ce este vorba? Simplu! Rautatea mea. Din nou calc pe cine vreau in picioare, din nou creez durere si suferinta. Dragut nu? Eu ador lucrul asta la mine. Sa nu imi pese de nimeni, decat de mine. 

Astazi am inventat un cuvant nou si anume "plictinoza" Toata ziua am suferit de plictinoza. Sincer nu credeam ca este atat de grav, dar m-am inselat. Un simptom al plictonozei este amuzamentul. "Sorumea" mi-a spus in aceasta dimineata ca sunt foarte amuzanta. Eu ii spuneam ca sufar, ca o sa mor in curand  si ca o sa imi fie dor de ea din iad, ea radea. Draguttt. De ce zic din iad? Pentru ca acolo o sa ajung eu cel mai sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu