luni, 28 februarie 2011

Plictiseala

Mda, stiu nu am mai scris de foarte multa vreme. Deja totul a devenit mult prea plictisitor. De cand am eu o viata plictisitoare?! Ciudat! Mai sunt 3 saptamani si vine ziua mea. Ce dragut, mai imbatranesc cu inca un an. Deja incep sa nu mai reamintesc la nimeni cand este ziua mea. Sunt foarte curioasa cine imi va zice "La multi ani!" fara sa spun eu vreo vorba. Mda, altceva nimic nou in viata mea. Pot spune insa ca dintr-o data mi s-a facut dor de Gae, fostul meu iubit. :|  Oricum nu prea dau  atentie prea mare acestui lucru. E mai bine asa. :D Pff nu prea am chef de scris insa vreau sa postez ceva dragut care am scris de curand. Nu e inca terminata dar e ok. :d 


"Prima oara cand l-am sarutat pe el
Niciodata nu m-am gandit ca sarutul lui va trezii atatea sentimente, ganduri in mine. Nici primul sarut nu se compara cu acesta. Oare sentimentele mele pentru el erau mai puternice decat credeam? Dar oare cum se putea oare acest lucru? Credeam ca nu voi mai iubi pe nimeni dup ce s-a intamplat in trecut.  Eram confunza. In urma cu cateva zile nici macar nu ma gandisem o clipa la asa ceva. Eram doar doi prieteni care se intelegeau foarte bine, nimic mai mult, iar acum totul se complicase. Stiam ca dupa acest sarut totul va fi mult mai greu. Nu facuse bine. Trebuia sa se fi gandit de doua ori la ce vroia sa faca, pentru ca daca el nu m-ar fi sarutat, eu nu as fi facut acest lucru. Nu ma mai gandisem pana acum la el si eu ca noi doi. Suna ciudat. De ce? Nici macar eu nu stiu, sau poate stiu undeva in subinconstientul meu, dar nu vreau sa recunosc. Cand buzele lui le-au atins pe ale mele am simtit cum bataile inimii mele se accentuau. Ii simteam bratele in jurul meu, care ma tineau aproape de el. Era atat de cald pieptul lui. Nu m-as mai fi dezlipit de langa el. Stiti fluturii aceia pe care ii ai in burta atunci cand esti indragostita? I-am simtit pentru a doua oara in viata mea. Era atat de placut. Imi era dor sa ii pot resimtii. Zambetul meu era afisat pe toata fata. Probabil ca si in somn aveam acel zambet. A doua zi deja fata incepuse sa ma doara de la atata zambit. Nu mai zambisem de foarte mult timp asa."

p.s. cine stie cunoaste 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu