marți, 29 martie 2011

??

Ma uit pe geam si imi dau seama cat de urata este vremea. N-am chef de nimic, decat sa fumez o tigare. Pff nu am. Mi-as fi dorit sa nu ma fi apucat sa fumez. E nasol atunci cand corpul incepe sa iti ceara nicotina. In unele cazuri duce la disperare. Cum ar fi cazul meu. Tocmai baui o ciocolata calda. A fost buna. Probabil se vede "cat chef am" sa scriu in acest moment pe blog, dar a trecut prea mult timp de la ultima postare. 
Ma uit in jurul meu si vad acelasi lucruri de cand m-am nascut, cu exceptia renovarilor, constructiilor sau alte chestii dinastea, insa lumea este la fel. Poate putin mai parsiva, dar gandeste la fel. Incerc sa imi dau seama ce rost avem noi. Nimeni nu imi poate da acest raspuns. Ma uit cum unii ne inseala pe fata, iar noi nu facem nimic. (ex: Iluminatii) Deja sunt informatii despre ei, despre ce fac, peste tot, iar noi nu dam atentie. Nu zic sa credem tot ce se spune, dar unele sunt deja dovedite. De ce nu facem nimic? Eu vorbii :)) Nici macar eu nu fac ceva. Dar de ce nu incercam macar? Avem nevoie de un impuls, ceva. Greu nu?

.....am nevoie de o tigare, cred ca o luai razna :))

Anunt: voi incepe sa postez capitole scurte din nou meu fic, "Vanitate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu