luni, 21 martie 2011

Azi!

A trecut o saptamana de la ziua mea. Recunosc ca a fost chiar dragut si nu ma asteptam la atatea persoane sa imi zica la multi ani. Ma mai asteptam la cateva persoane sa imi zica, insa nu mi-au zis. Ori au uitat, ori nu au vrut, ori le-a fost prea frica sa revorbeasca cu mine. Nu stiu si nu ma intereseaza atat de mult. Sambata trecuta cand am iesit in oras, Yuyu a dormit la mine. Hmm mult spus a dormit. :)) Am dormit si noi cateva ore acolo doar ca sa inchidem ochii. M-am distrat! De abia astept anul viitor majoratul :D. 

Zilele astea am avut parte de actiune. E o tipa Sanziana, o vecina mai exact pe care o urasc din tot sufletul meu, iar acum am pus-o la punct. Se apucase ea sa ma jigneasca pe mine. Nu stie ca se pune cu dracul in persoana? Nasol! Dupa ce si-a facut numarul de injuraturi si jigniri, in acea seara am intalnit-o pe strada si am reusit sa ii dau o palma de i-am intors capul. Asa iti trebuie cand faci pe jmechera si nu esti.

Ma scuza-ti dar nu mai pot scrie. Vorbesc cu cineva dupa care mor si salivez la web-ul lui. 
X.O.X.O.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu